4
1
Iarm0707
Membro
56 posts
Membro desde
Fevereiro 2009
Aqui fica o mail da Mbookers:
********************************************************************************THIS EMAIL WAS SENT FROM THE MONEYBOOKERS SERVICE DEPARTMENT. TO REPLY YOU MUST LOGIN TO YOUR MONEYBOOKERS ACCOUNT AND SEND US A MESSAGEVIA THE ACCOUNT/SECURITY SECTION OF OUR MESSAGING CENTRE.********************************************************************************
We have checked your transaction against the information received from our credit/debit card payment provider. According to our provider the transaction failed since your bank did not authorise it. Unfortunately the bank's message forwarded to us by our credit card processor is not really clear enough to be able to say exactly WHY your bank refused this transaction. However, from our experience, there are the following possibilities:
1. Not enough funds on the bank account or monthly spending limit on the credit card is exceeded.(esta não é)
2. Internet transactions are generally not authorised.
3. Internet transactions to England are not authorised.
4. Internet Gaming transactions are not allowed by your bank (all our credit card transactions are and have to be declared as gaming transactions, although we are not directly a gaming operator).
5. Incorrect Credit Card details supplied. (esta tb nao, visto fazer sempre estas coisas por copypaste)
If you are sure that none of the above applies to your transaction, your bank might be able to tell you why the transaction failed. In such a case please mention exact amount, date and time of transaction and name of the company to receive the money (moneybookers.com). Unfortunately though, most banks are not very keen on telling customers why they refused a certain transaction. Often they may even say that they didn't refuse it at all. However, we can assure you that this transaction has been declined, since we would have otherwise certainly liked to process it - this is our business afterall. Your Moneybookers Team!
Vou ter de me informar no banco, já que nunca houve problema nas transferencias. Depois digo algo.
MM obrigado pela disponibilidade e ajuda.
4
2
Iarm0707
Membro
56 posts
Membro desde
Fevereiro 2009
Mas ponho 48 é na gamebookers nao no cartao virtual certo?eu tava até pensar por 45€=11,06€ na coral + 30 na betfair+ 4 na gamebookers para confirmaçao do cartao (1,01-2,99).
4
3
MMartins
Administrador
4011 posts
Membro desde
Outubro 2008
sim na gamebookers
a confirmação do cartão é saldo que podes utilizar
Torna-te fã do Dupla Aposta no Facebook!
4
4
lashley
Membro
8 posts
Membro desde
Janeiro 2009
Pessoal apenas uma dica que percebi com o meu erro, quando ao depositarem € na moneybookers selecionarem a opçao "NON GAMING PURPOSES" apenas poderão mudar essa opção senão efectuarem nenhum movimento entretanto, basta enviarem um email para eles nesse caso.
Caso contrário façam o levantamento do valor do depósito para Mbnet ou por transferência bancária e voltem a depositar.
Abraço
4
5
ninguemsabe
Moderador
807 posts
Membro desde
Novembro 2008
lashley escreveu:
Pessoal apenas uma dica que percebi com o meu erro, quando ao depositarem € na moneybookers selecionarem a opçao "NON GAMING PURPOSES" apenas poderão mudar essa opção senão efectuarem nenhum movimento entretanto, basta enviarem um email para eles nesse caso.
Caso contrário façam o levantamento do valor do depósito para Mbnet ou por transferência bancária e voltem a depositar.
Abraço
Boa informação lashley, mais uma que ficava bem acrescentar no tutorial sobre o moneybookers...
Cumps.
4
8
ninguemsabe
Moderador
807 posts
Membro desde
Novembro 2008
fegt09 escreveu:
Já agora, alguém sabe qual é o swift da caixa geral de depósitos???
CUmps
CGDIPTPL
5
0
MMartins
Administrador
4011 posts
Membro desde
Outubro 2008
isso está no tutorial:
Atenção: Deves selecionar a opção I will use the money deposited with this credit/debit card for GAMING purposes!
Caso contrário não vais conseguir depositar os fundos nas casas de apostas.
Torna-te fã do Dupla Aposta no Facebook!